اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

دستگیری مسافر اتوبوس با ۲۲ کیلو تریاک /کشف هزارو ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و چهارم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی" قزوین-تهران" را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در این خصوص یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کرده، که در بازرسی از آن به یکی از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر او را از خودرو پیاده کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده ۲۲ کیلو گرم تریاک که در میان لوازم و وسایل همراه مسافر مورد نظر جاساز شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف گازوئیل قاچاق در "آبگرم" 

فرمانده انتظامی شهرستان آوج ظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری "بخش آبگرم " در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ علی زرینی  افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت نفت بوده را کشف، و یک نفر دراین خصوص دستگیرشد.

سرهنگ "زرینی" با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

جارو برقی‌های قاچاق در سواری پراید 

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، حین گشت زنی در آزاد راه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودروسواری پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت از یکی از ورودی‌های شهر وارد قزوین شده و ماموران به منظور جلوگیری از بروز حادثه برای دیگر هموطنان با کاهش سرعت به تعقیب خودرو پرداختند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: به دلیل ترافیک موجود در سطح شهر و میسر نبودن مسیری برای فرار، راننده خودرو را در حاشیه خیابان رها کرده و از محل متواری شد.

سرهن "عبدالمالکی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۱۶ دستگاه جارو برقی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف شد، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده و دستگیری راننده خودرو در دستور کار ماموران قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.